ASmartfreq Kftbemutatása
Az Odin Kft – a Smartfreq előd cég 2006 alapult azzal a céllal, hogy az RFID technológát bevezesse, ismertté tegye Magyarországon, támogassa az Odin Technologies USA cég európai munkáit. Ez az időszak, a közös munkák remek tanulási lehetőséget biztosított számunkra, hogy munka közben tanuljuk, értsük meg ezt a technológiát, ismerjük meg a legjobb termékeket, gyártókat. Jó alapokat szerezünk a passzív RFID technológiában mind a HF mind az UHF rendszerek, eszközök ismeretében.
Első könyvtári RFID projektünket a Richter Gedeon Nyrt műszaki könyvtárában teljesítettük 2007. Az akkor még úttörőnek mondható UHF rendszer azóta is jól működik, persze az aktív eszközök – olvasók – frissítése, korszerűsítése közben megtörtént.
Azóta közel 80 könyvtárban építettünk RFID rendszert, többnyire UHF technológiát választva, de az ügyfél határozott igénye esetén HF rendszert is építettünk, többek közt a CEU könyvtárában vagy a Ráday Gyűjteménynél és számos külföldi könyvtár esetében is.
Az elmúlt 17 év és a sok működő rendszere, a stabil, szinte változatlan gárda azt mutatja számunkra, hogy jó úton járunk, szeretnénk továbbra is elkötelezetten támogatni a könyvtárakat a megszerzett tudásunkkal tapasztalatainkkal, szélesíteni ügyfélkörünket elsősorban Magyarországon, de környező országokban is. Jelenleg hazánkon kívül Ausztriában, Romániában, Németországban, Lengyelországban, Szlovákiában vannak könyvtári ügyfeleink.
Könyvtári rendszerek mellett ipari környzetben, logisztikai és gyártási folyamatok támogatására is tervezünk és telepítünk RFID rendszereket. Gyártáskövető, kiszállítás ellenőrző rendszereink dinamikusan támogatják az ügyfél selejt minimalizálási és minőségbiztosítási törekvéseit. HF és UHF mosodai, textilkövető alkalmazásaink jól működnek kórházakban és ipari üzemekben.
Keressük az ipari környezetben bevált RFID eszközök könyvtári alkalmazási lehetőségeit, igyekszünk az új igényeket, új körülményeket, új, saját fejlesztésű hardver és szoftver eszközeinkkel kielégíteni. A könyvtárak egyedi igényeit, lehetőségeit, adottságait maximálisan figyelembe venni személyre – könyvtárra szabható megoldásinkkal. Ebben jó lehetőségeket kínál az UHF technológia széles gyártóbázisa, a gyorsan fejlődő technika tág lehetőségei.
Minőségpolitikánk
Minőségpolitikánk fontos alappillére minden munkatársunk elkötelezettsége társaságunk céljai iránt. Felelősségvállalás, az elvárásoknak való megfelelés, magas fokú szakértelem, ismeret- és képességfejlesztés, állandó megújulás, rendszerszemlélet jellemi a SmartFreq Kft-t.
Társaságunk sikerét, értékét és stabilitását a piaci helyzet határozza meg, ezért folyamatosan törekszünk minőségünk javításán keresztül partnereink megelégedettségének fokozására.
Gondosan választjuk meg és rendszeresen minősítjük beszállítóinkat és alvállalkozóinkat annak érdekében, hogy a közvetlenül általuk elvégzett munkák során ugyanazt a megfelelő minőségi szintet tudjuk biztosítani, folyamatosan nyomon követjük az általuk végzett tevékenységeket.
A vevői igények kielégítése, a termékekkel/szolgáltatással szemben támasztott minőségi követelmények teljesítése, a cég vezetése az üzletpolitikai és minőségcélok kitűzése érdekében, folyamatosan figyelemmel kíséri a külső környezeti változásokat, s azokat értékelve jelöli ki a fejlesztési, piacszerzési irányokat, illetve alakítja ki a cég jövőképét.
A szervezet on-line képzésekkel, szakmai konferenciákon történő részvétellel biztosítja, hogy munkatársai szakmai felkészültsége naprakész legyen.
A szolgáltatási folyamataink során mindenkor a jogszabályi előírások szerint járunk el.